det var kul så länge som det varade...

hejhej bloggen/ folket.

idag har jag varit i skolan, och så.
hade ensambel(stavning), vi övade på massa låtar till jul konserten m.m.

efter skolan gick jag och Cecilia hem till Jonte, för att hon skulle lämna en julklapp till honom.
sen åkte vi hem till Cecilia och bara trökade xD!

imon ska jag vara med Tyra "syster", vi ska typ vara hemma hos henne elr nåt?
annars ee vi väl ute i haga som vanligt.
På torsdag ska jag kanske vara med Simon Johansson "bror". hahahahaha...
skulle fråga Balder om han vill vara med, simon ville typ dt.

Nu ska jag duscha och sen kolla på tv.

nu kmr dt bilder från idag ;)!

jag Emmahh, min hand;)


coola Jonte ! xD


Emmahh ...bläääää:o


NO- lektionen haha. assss kul!:D


Jag hemma hos Cecilia :D


Majorna you know ;) heheehe...

Puss & Kram Emmahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0