jul !!

igår var det JULAFTON!! YAY.

vi var hemma hos mormor och morfar kom också. kul!
först så satt jag och elias i vårat rum hos mormos och såg på tv :D!

sen kollade vi på Kalle Ankas julafton med hela familjen.

Efter det så åt vi och sen kom tomten...(pappa).
det här fick jag i år:

vantar & halsduk.
parfym, sockor, film (eclipse.) & leggins.

pengar.
2 tröjor, den andra har jag på mej just nu x)!

detta var lite av dom sakerna jag fick ! JIPPIE!
tack mamma, pappa, elias, elwin, mormor, morfar, farfar & alla andra !:D



nu kommer andra bilder från igår ...

Emmahh...
seexyy giirl, grr ;) haha!



hoppas ni alla haft en awsome jul!
god jul & gott nytt år!


puss & kram Emmah.:D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0