sorgligt.....

Heej Hejj bloggen!

idag har jag varit hos doktorn, bråkat med en person...och så har jag köpt julklappar.
FAAAN! jag hatar att bråka! allt blir bara förstört och misslyckat.
jag älskar dej och vill aldrig bråka igen...då kommer vi bara skiljas åt!

jag tänker...vill veta.....ska försöka.....det går inte.....det ska gå.....misslyckas...försöker att förstå igen.....misslyckas....
tänker ännu mer....gråter...misslyckas...varför går det inte att sluta bry sig ?:'(
jag hatar att jag älskar deej!
tänker på dej varje dag.
precis när jag hållde på att bli glad, så blev allting bara fel Och du vet vem du är!
men dags att gå vidare, jag ee ju ganska ung och problemen kommer ändå bara bli fler...
men jag försöker att må bättre men det känns i mitt hjärta...så ont...

imon ee det jul afton! ska bli kul kul kul, hahaha.
jag ska väl vara hemma hos mormor med familjen och massa släktningar!
hiiiiihihi, saknar alla kompisar och skolan (hehe..)


nu kommer lite bilder från igår och idag :D


Emma:)

Emma igen, hahaha...om jag ändå kunde vara glad igen.:o

piercing ;)!

gran!!:D

nej....nt mer nu!;D

lalalallalaa...jag ee nt trött...heehe....vill nt sova!


aja nu ska jag dra, hahahaha!

bloggar mer imon, puss & kram Emmahh :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0