allt bara allt.


tjena bloggen ! längesen man gjorde ett inlägg men nu ska jag fortsätta med att göra inlägg! lovar !
idag har man inte gjort nåt speciellt...elr joooo hhaaha.
jag har spelat match & kollat på match på ullevi idag. gais mot trelleborg.
gais segrade med 4-0 . trelleborg blev såååhääääär ägda ! HAHA

nu blir det hiss & diss!

- Att spela fotboll
- Lyssna på bra musik.
- Att sitta & bara chilla ute i solen & äta glass.
- Att blogga.
- Att träffa nya vänner.
- Kunna läxor utantill ...HAHA.
- grilla i slottskogen.
- Att shoppa på stan med kompisar.


- Göra läxor
- ha prov.
- bli sårad av nån man älskar.
- att glassen smälter.
- bli hårt dissad av nån som man tycker om.
- bli slagen.
- bråka.
- att inte kunna svara på en fråga.
- att behöva dö .


men slut på det.
detta är en lista på vad jag önskar mig i vår present:
så fina saker, jag typ dööör !

till dej babe





;)
heejdå folket, puss & kram. love ya all !:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0