heeej

shasha bloggen !!

igår så hade jag match .
vi mötte Romelanda, tyvärr så vann dom med 3-1 :(
vi vann inte men e ändå bäst
haha.
senare på dan så grillade jag med Nora, Stina, Sofia Koch, Victoria, Molly & vicky :D
supeeer kul xD!
sen gick vi hem till Nora, & då kom Hampus Andersson hem till henne...
HAHAHA, jääääätte kul liksom .
sen gick vi ut & Victoria var tvungen att gå hem.
& vi andra gick ut på gatan haha.
Hampus gick sen!
Molly & Nora skulle gå hem till molly så jag, Sofia & vicky gick till hållplatsen .
gissa vilka vi träffade där ?! haha Rasmus Strandhäll, Viktor Wibeck & Linus Beackström  !
fail...
vi åkte till linné & väntade på spårvagnen.
sen kom jag hem, ÄNTLIGEN !:d


iförrgår:

då var jag på Vickys fest. riktigt naaajsss.
vi hade asss kul.
melika, stina, nora, amanda & hannah var där .
vi körde massa roliga lekar.
en av lekarna var typ jätte jobbig.
man skulle dricka vatten så fort nån sa. tex "jag har aldrig supat"
& om man har det så skulle man dricka ett glass vatten.
jag drack ungefär 5 glass vatten men sen kunde jag inte mer .
mådde illa & var jätte kissenödig ;( HAHA.
typ vid kl halv 10 (på kvällen) så gick alla hem..elr lite tidigare.

jaa, det var kul.





men slut snackat om det nu!
det här är till deej killen:
dina ögon är som solen som lyser hela tiden.
ditt hår är som stranden som är mjuk & len.
du har alltid fått mej att må bra.
du finns alltid där men jag har bara inte sett dej.
varje gång jag ser dej så vill jag gå till dej, men jag kan inte.
du gör så att jag får fjärilar i magen, om jag skulle berätta det här till dej skulle allt förstöras...
allt jag vill e att vara med dej .
men jag ska sluta hoppas & följa mina drömmar ist.
jag vill inte ha ett hinder, & du e ett hinder som jag inte kan hoppa över.
så jag slutar hoppas för det jag vill kommer aldrig att bli sant!
så fort jag hör din röst så smälter mitt hjärta.
du krossade det en gång för längesen men jag ger inte upp än !
jag vet inte vad jag vill, sluta hoppas elr kämpa ?!
jag vill tänka lite till & se vad som händer.
du betyder ju allt för mej, vi har inte kännt varann så länge.
men jag älskar dej & vill ha ett svar.
puss & kram Emma ;*

Kommentarer
Postat av: sofie

Hejsan! Söt blogg :D

Allt bra med dig? Kram

2011-05-08 @ 15:25:00
URL: http://shaakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0