nu e jag tbka!

heeej heeeeeeeej bloggen + alla andra.

nu e jag tillbaka...tog en liten paus från bloggen haha.
nu mår jag ganska så bra.
igår grät jag hela skoldan men jag klarade mej med alla underbara vänner
vid min sida som jag älskar sååå mkt, dom stöttar mej upp till 110 %!
älskar alla som fanns där vid min sida!!!

idag har jag nt gjort så mkt, jag har haft en vanlig skoldag...typ..
efter skolan åkte alla i klassen till Nordstan för vi skulle ha FlashMob.
vette fan vad det betyder.
men vi skulle typ gå runt & sjunga hahaha.
sen stod vi ihop med 2 andra skolor & sjöng med dom.
liiiite fail hehe.
sen gick Jag, Cecilia, Viktoria, Stina, Melika, Winny & nån Nils (han e lång & pratar skånska haha...)
till McDonalds för att äta...muummmssss.
sen blev det lite mat krig mellan Viktoria & Cecilia hahahaa, så vi andra gick.
& när vi kom ut så piss regnade det :(
jag fick panik men sen hade jag Melika Stina & Winny roligt på Karl Johanskolan hahahaa,
jääätteee kul...träffade lite nya människor hehe.
men aja hahaa.
imon ska jag vara med nån, vet nt vem!?
klart ska det vara spanska prov :(
hoppas det går bra !! hihihihi.
puss & kram emma..
Emmaaa
coola sam !
vackra nora :)




puuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0