OMFG !

shaa shaa bloggen.

längesen jag skrev ett inlägg.
men whatever...jag har ju sport lov så aa...jag tog en liiiiten paus.

idag har jag varit på Frölunda & handlat.
med mamma & kompis.
senare ska jag kanske träffa Melika Farshad & Viktoria.
men Melika svarar nt när jag ringer :(

aja, hur mår ni? nej skoja men haha. aa....

hHEHEEHEHEHHEE.

imon ska jag gå på universeum, med familjen & morfar som kommer till Göteborg :D'

YAAAAAY !
 ska antagligen åka & köpa parfym & tröja imon för jag hann inte idag :/

OMFG, vet ni vad jag hatar ? joo, jag hatar falska personer. iaf dom flesta.
såna som ljuger & att deras liv bara e en stor lögn.
såna som leker med en, såna som förstör när allt var så bra.
såna som dom hatar jag. uuusschh bläää fyyfaan !
dom har det nog jobbigt som ljuger så mkt, eller så skämms dom bara...
men ändå...sååå patetiskt !!!




nu kommer det liite bilder, HIHI. puusss pusss & kram / Emma .




puuusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0