bläää på allt bara!!

 förlåt.
men jag har bråkat med Tyra...verkligen bråkat!!!
jag vet nt vad som ska hända nu.
hon gjorde en elak sak som sårade mej..
när jag såg det fick jag en klump i halsen & ville bara springa iväg åh gråta...
jag blev sååå sjukt sårad & så hände det idag igen..
jag fick en lust av att bara lämna allt & aldrig komma tillbaka.
h*n fattar nt hur det känns för mej.
nu vill jag nt snacka om *** mer för jag orkar nt slösa min tid på en sån skitunge.
jag kan nt förklara hur det känns....vill nt leva.!!!

men jag har iaf äkta vänner som stötar mej i det här.

allt blev ändå bara fel!

jag hatar när det blir så här.!!!!!
& vem försökte jag lura?
jag e alltid ensam i mina tänker, sånt e livet...
inget e som jag ville längre...
det går ju ändå aldrig bra när jag satsar allt jag har.
man går in för en sak & blir ensam kvar.
men det ee över nu & men jag e fortfarande krossad..'
jag som älskade dej & gillade dej mer än en vän ***.
men du revs bort från mej pga tyra & mej...




hejdååå bloggen..




.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0