ett löfte e ett löfte !

shaa shaa bloggen!

nu e jag tillbaka från min lilla koma från bloggen...hahaha!
skoja bara..men nu ska jag berätta om min dag!

idag började dagen med att jag vaknade, fixade mej, gick till skolan & så.
idag hade vi spanska förhör, engelska förhör & matte prov ...YAAY! -.-
efter skolan gick jag hem ...& gjorde ingenting...blöööö!

imon ska jag kanske följa med på bio med Viktoria babe..annars vill jag vara med Tyra min älsklings syster!
saaknar henne så att jag snart döööör.
vi har inte gjort nåt på typ jätte länge !!! älskar henne !!
men jaja...

Max Lyth Bellman ...han e allt för mej, underbar, finast & bara bäst.
men jaa, vi 2 har gått igenom mkt tillsamans.
han fanns alltid där när jag var ledsen.
hoppas att han inte släpper min hand !
men jag visste inte då att det skulle bli såhär.
nu vet jag nt vad jag ska göra.
jag kan bara säga så här....JAG ÄLSKAR DEEJ !!

just nu sitter jag & drogar Miley cyrus låter...vette fan vrf jag gör dt ! hahaha x)..

denna vecka har varit ganska jobbig men jag klarade mej helt oskadd.
förutom att jag förlorat en kompis..sorgligt !!
men jag vet att det löser sig så småning om :D

nu kommer MASSA bilder :))))))) (dubbelhaka) hihi

Hemma !
Emma .
Sofijah & vicky.
Emma .
blöööö på läxor!
killen, jag gillar dej !
engelska lektionen.
Nora, emma b & ludde + isidor :DDD

puss & kram emmah:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0