fett bra dag !

shhaa underbara blogg!

igår var jag med Nora & åkte skridskor i ruddalen.
efter det så gick vi hem till mej & fixade oss m.m!
sen åkte vi hem till Nora för jag skulle sova där.
& så sov jag där.

dagen efter gick vi på fotbollsträning.
SKIT KUL faktiskt !! hahaha.
efter det gick vi hem till Nora igen & fixade oss...hehe..
senare på dagen åkte vi & till ruddalen igen för att åka skridskor.
superduper kulit! hihi ;)

vi åkte lite själva runt & runt & runt..
sen gick vi till hockey banan & då såg jag Andreas, Petter & Jonas så jag & nora åkte dit på en gång & var med dom... det var så jävla roligt !!
det e sjukt kul att dansa med Andreas ! HAHAHA.
& så fick jag en puck i huvet !-.- buuuhuuu :(((
Nardos kom oxå & så var hon med :)

sen kom Elias ( lillebror) & hans kompis Naod....haha jätte kul (not) -.-!!

andreas typ älskar min lillebror, för han e "cool" x) hahaha.

imon blire skola igen ...YAY elr nt ...

puss hej alla söta !



älskar dej Nora Repser, bästa vän !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0