fredagen & lördagen.

shhhaaaa bloggen!

sorry, men jag har inte hunnit blogga på några dagar. så nu skriver jag mkt!!!

men iaf...
i fredags var jag hemma en stund, sen gick jag ut till kompisar.
sen hämtade jag Tyra & vi gick upp till min Mormor för att sova där...Myyysss!
vi typ dog på vägen dit, det var så jääävla kallt!
men sen kom vi fram & då ville tyra gå ner till affären -.-!
hahahaha, så jävla fail!
sen så gick vi till affären, jätte kul! (not)...

när vi köpt massa godis så skyndade vi hem igen.
så kom vi hem & satte oss vid tvn på en gång.
med massa ostbollar, glass & Julmust x)!!!

muuuummmmssss ;) älskar våran humor tyra!!!

sen så ringde Marcus (sötnosen..) & då pratade vi jäääätteee länge med honom, för det var typ bara han som var social på telefon. hahaha.
han pratar så sjuukt guligt, han e ju från Malmö ;)!
men helt plötsligt stängdes min mobil av :'( buuuuhuuuuuu.
då fick han ringa till tyras mobil ist, men den stängdes också av efter en liten stund :(((((
då kunde han ju nt ringa till oss igen, så jag stal mormors mobil & ringde honom...men hans mobil var också avstängd :( PAAAANIIK!
aja nu har jag pratat om tyra & marcus..

senare ringde vi Maaaax Lyth Bellman :D
han var typ i Köpenhamn ..i danmark (MITT land !....)
och så pratade vi med honom lite...haha!

sen satte vi oss i soffan & kollade på lets dance .
åååhh ALEXANDER RYBAK (stavning). sååååå söt!!!
hahahhahaha vi typ skrek när vi kollade på honom .
aja....sen gick vi till mitt rum där & kolla på den tvn ist.
vi kollade på nåt konstigt program ???
hehe, men vi hade iaf nåt gott att äta...

sen låg vi uppe till halv 4.. & somnade haha!

vi vaknade kl halv 1, sooooft!
då satte vi oss & kollade på tv...
jag älskar reklamen på en lite kille som blir mobbad men så blir han nt det sen...AWWWW!
han liknar Max lite (i utseendet..) , när jag sa det till tyra så slog hon mej:(
jag vet nt varför ...:(!
jag typ drogar den reklamen!!! mohahahahhahhaa ;S

senare på dagen försökte jag att få tag på marcus...MEN DET GICK INTE!
jag försökte typ ringa honom 5000 gånger !!!
men så sa han på facebook att hans mobil e sönder....-.-
så jävla dum e jag...hahahahaha!
min mobil e mitt liv-.-


idag ska jag göra....ingenting typ.
kanske vara med Sara & nån mer...hmm vet nt?

aja ha det så bra!

puss & kram Emmahh
suddig...men det e jag.
jag & tyra.
jag & tyras händer.
jag .








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0