godmorgon...hehe..

sha shaaa bloggen!

igår var jag & solade i solarium med Melika, Stina & Nora.
riktigt kul...det var fan läskigt hahahha!
jag fattade ingenting...buuhuu. men det gick bra till slut. YAAY!

& idag så var jag med Nora, först gick vi hem till henne.
sen åkte vi till hennes ridning, & gissa vem vi träffade där...
JO vi träffade Ella Olsson Broander (sök på FB) hehe...
 sen var hon tvungen att gå :(
så jag fick sitta helt själv på läktaren & jag frös ihjäl :(((

men jag klarade mej, & typ kl halv 7 så var all ridning klar...ÄNTLIGEN ! HAHA.
men aa...

så kom jag hem & hade kul..lyssnade bara på musik heelaaaa tiden.
nu gör jag ingenting...imon blire nånting haaha.
kanske ska träffa Robert Hilduson :)

puss&kram Emmah

 

 solade här ;)
emmah

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0