nyår!

hejhej bloggen!

i förr går var det Nyår!

dagen började med att jag träffade Emma J, sen träffade vi Wilma, Balder, Simon, Sebbe & Linus.
sen kom tyra...då gjorde vi typ ingenting, elr vi gick runt i haga & dampade.
vi låtsades vara fulla & så...jävligt kul iaf (bara jag,tyra &emma.)


sen träffade vi några roliga ungdomar som hotade att kasta smällare på mej, LÄSKIGT!! hihi

senare åkte jag hem med emma & tyra.
fast dom stack iväg sen utan mej:(
buuuhuhhhhuhuhu!

heehe, här är bilder från nyår:


Jag !:)

Nardos:)!

fina sugmärken !;D
står här på skansenberget med Emma, Balder, Sebbe, Linus & Simon för att kolla på fyrverkerierna !!:D





idag ska jag bara vara hemma & slöa...ska ringa Nora sen & efter det ska jag prata med Marcus johansson;)


puss & kram Emmahh:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0